Renault Scenic 2003 vs Ford C-Max 2003
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 80 ZS | 109 ZS | |
Griezes moments: | 185 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 15.7 sekundes | 11.3 sekundes | |
Ford C-Max ir dinamiskāka braukšana. Renault Scenic dzinēja jauda ir par 29 ZS mazāka nekā Ford C-Max, savukārt griezes moments ir par 55 NM mazāks nekā Ford C-Max. Mazākas jaudas dēļ Renault Scenic sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.0 | 4.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.3 l/100km | 5.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford C-Max ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Scenic degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Ford C-Max, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Scenic var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Scenic degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Ford C-Max. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1200 km kombinētajā ciklā | 1120 km kombinētajā ciklā | |
1360 km ārpus pilsētas | 1340 km ārpus pilsētas | ||
950 km ar reālo patēriņu | 960 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Renault Clio, Nissan Almera, Nissan Micra, Suzuki Jimny | Izmantots arī Ford Focus | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Ford C-Max dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.26 m | 4.33 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.62 m | 1.60 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Renault Scenic ir par 7 cm īsāks nekā Ford C-Max, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Renault Scenic ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 430 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1840 litri | 1620 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10.7 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`920 | nav datu | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zema | virs vidējās | |
Ford C-Max ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Scenic nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Ford C-Max, attiecīgi Ford C-Max kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 1600 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 5.4/10 | 7.6/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Scenic ir
|
Ford C-Max ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|