Renault Scenic 2003 vs Ford C-Max 2003
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 109 ZS | |
Griezes moments: | 300 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.1 sekundes | 11.3 sekundes | |
Renault Scenic dzinēja jauda ir par 11 ZS lielāka nekā Ford C-Max, savukārt griezes moments ir par 60 NM lielāks nekā Ford C-Max. Neskatoties uz lielāku jaudu Renault Scenic sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.8 | 4.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.5 l/100km | 5.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford C-Max ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Scenic degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Ford C-Max, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Scenic var nākties iegādāties par 135 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Scenic degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Ford C-Max. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1030 km kombinētajā ciklā | 1120 km kombinētajā ciklā | |
1200 km ārpus pilsētas | 1340 km ārpus pilsētas | ||
920 km ar reālo patēriņu | 960 km ar reālo patēriņu | ||
Ford C-Max ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.26 m | 4.33 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.62 m | 1.60 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Renault Scenic ir par 7 cm īsāks nekā Ford C-Max, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Renault Scenic ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 430 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1840 litri | 1620 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10.7 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`010 | nav datu | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zema | virs vidējās | |
Ford C-Max ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Scenic nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Ford C-Max, attiecīgi Ford C-Max kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 1600 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 5.4/10 | 7.6/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Scenic ir
|
Ford C-Max ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|