Renault Scenic 2003 vs Ford C-Max 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 136 ZS | 145 ZS | |
Griezes moments: | 191 NM | 185 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.3 sekundes | 9.8 sekundes | |
Ford C-Max ir dinamiskāka braukšana. Renault Scenic dzinēja jauda ir par 9 ZS mazāka nekā Ford C-Max, taču griezes moments ir par 6 NM lielāks nekā Ford C-Max. Mazākas jaudas dēļ Renault Scenic sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.0 | 7.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.8 l/100km | 8.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford C-Max ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Scenic degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Ford C-Max, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Scenic var nākties iegādāties par 105 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Scenic degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Ford C-Max. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 750 km kombinētajā ciklā | |
930 km ārpus pilsētas | 980 km ārpus pilsētas | ||
680 km ar reālo patēriņu | 640 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Clio, Renault Megane | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Ford Focus, Ford Mondeo | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Scenic varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Renault Scenic dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.26 m | 4.33 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.62 m | 1.60 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Renault Scenic ir par 7 cm īsāks nekā Ford C-Max, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Renault Scenic ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 430 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1840 litri | 1620 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10.7 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`955 | nav datu | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zema | virs vidējās | |
Ford C-Max ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Scenic nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Ford C-Max, attiecīgi Ford C-Max kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 1600 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 5.4/10 | 7.6/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Scenic ir
|
Ford C-Max ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|