LatviešuEnglishEspañol

Renault Scenic 2004 vs Ford C-Max 2004

 
Renault Scenic
2004 - 2006
Ford C-Max
2004 - 2007
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.0 Benzīns2.0 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 163 ZS145 ZS
Griezes moments: 270 NM185 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 8.6 sekundes9.8 sekundes
Renault Scenic ir dinamiskāks braukšanā.
Renault Scenic dzinēja jauda ir par 18 ZS lielāka nekā Ford C-Max, savukārt griezes moments ir par 85 NM lielāks nekā Ford C-Max. Pateicoties lielākai jaudai Renault Scenic sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 8.17.3
Reālais degvielas patēriņš: 9.2 l/100km8.5 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Ford C-Max ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Renault Scenic degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Ford C-Max, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Scenic var nākties iegādāties par 120 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Scenic degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Ford C-Max.
Degvielas bākas tilpums: 60 litri55 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 740 km kombinētajā ciklā750 km kombinētajā ciklā
950 km ārpus pilsētas980 km ārpus pilsētas
650 km ar reālo patēriņu640 km ar reālo patēriņu

Motori

Dzinēja ražošanas ilgums: 15 gadi8 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Megane, Renault Grand EspaceIzmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Ford Focus, Ford Mondeo
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Scenic varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Renault Scenic dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.26 m4.33 m
Platums: 1.80 m1.82 m
Augstums: 1.62 m1.60 m
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Renault Scenic ir par 7 cm īsāks nekā Ford C-Max, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Renault Scenic ir par 2 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 430 litrinav datu
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1840 litri1620 litri
Apgriešanās diametrs: 10.7 metri10.7 metri
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`980nav datu
Drošība:
Kvalitāte:
zema

virs vidējās
Ford C-Max ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Scenic nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Ford C-Max, attiecīgi Ford C-Max kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 12001600
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: 5.4/10 7.6/10
Priekšrocības un trūkumi: Renault Scenic ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • augstāka drošība
  • zemāka cena
Ford C-Max ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • mazāks degvielas patēriņš
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
  • augstāks novērtējums lietotāju atsauksmēs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]