Renault Scenic 2006 vs Renault Modus 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 1.5 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 80 ZS | |
Griezes moments: | 340 NM | 185 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.4 sekundes | 13 sekundes | |
Renault Scenic ir dinamiskāks braukšanā. Renault Scenic dzinēja jauda ir par 70 ZS lielāka nekā Renault Modus, savukārt griezes moments ir par 155 NM lielāks nekā Renault Modus. Pateicoties lielākai jaudai Renault Scenic sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.8 | 4.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.8 l/100km | 5.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Modus ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Scenic degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā Renault Modus, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Scenic var nākties iegādāties par 180 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Scenic degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem lielāks nekā Renault Modus. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 49 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1030 km kombinētajā ciklā | 1060 km kombinētajā ciklā | |
1200 km ārpus pilsētas | 1190 km ārpus pilsētas | ||
880 km ar reālo patēriņu | 900 km ar reālo patēriņu | ||
Klīrenss: | 130 mm | 120 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Renault Scenic var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Renault Scenic modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 14 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Nissan X-Trail, Nissan Qashqai, Renault Laguna, Opel Vivaro | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Renault Scenic, Renault Clio, Nissan Almera, Nissan Micra, Suzuki Jimny | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Scenic varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Renault Scenic dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.26 m | 3.79 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.62 m | 1.59 m | |
Renault Scenic ir lielāks. Renault Scenic ir par 47 cm garāks nekā Renault Modus, par 10 cm platāks, savukārt augstumā Renault Scenic ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 430 litri | 274 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1840 litri | 1283 litri | |
Renault Scenic ir lielāka bagāžas ietilpība. Renault Scenic bagāžas nodalījuma tilpums ir par 156 litriem lielāks nekā Renault Modus. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Scenic (par 557 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10.9 metri | |
Renault Scenic apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Renault Modus. | |||
Pilna masa (kg): | 2`025 | 1`675 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zema | vidēja | |
Renault Modus ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Scenic nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Renault Modus, attiecīgi Renault Modus kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 2200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Scenic ir
|
Renault Modus ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|