Renault Scenic 2017 vs Ford C-Max 2015
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 1.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 160 ZS | 182 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.1 sekundes | 9.2 sekundes | |
Renault Scenic dzinēja jauda ir par 22 ZS mazāka nekā Ford C-Max, taču griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā Ford C-Max. Neskatoties uz mazāku jaudu Renault Scenic sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.4 | 6.5 | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Scenic ir labāka izvēle. Renault Scenic degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā Ford C-Max, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Scenic var ietaupīt 165 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 52 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 960 km kombinētajā ciklā | 840 km kombinētajā ciklā | |
1100 km ārpus pilsētas | 1070 km ārpus pilsētas | ||
Renault Scenic ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 300'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Renault Scenic dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Renault Megane, Dacia Duster, Dacia Dokker | Izmantots arī Ford Focus | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Scenic varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Renault Scenic dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.41 m | 4.38 m | |
Platums: | 1.87 m | 1.83 m | |
Augstums: | 1.65 m | 1.63 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Renault Scenic ir par 3 cm garāks nekā Ford C-Max, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Renault Scenic ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 506 litri | 432 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1554 litri | 1684 litri | |
Renault Scenic bagāžas nodalījuma tilpums ir par 74 litriem lielāks nekā Ford C-Max. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Ford C-Max (par 130 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 11.1 metri | |
Pilna masa (kg): | 2`046 | 2`000 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | vidēja | |
Renault Scenic ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Ford C-Max, attiecīgi Renault Scenic varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 11 600 | 8200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Scenic ir
|
Ford C-Max ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|