Renault Trafic 2006 vs Mercedes R klase 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 3.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 114 ZS | 190 ZS | |
Griezes moments: | 290 NM | 440 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.9 sekundes | 9.5 sekundes | |
Renault Trafic dzinēja jauda ir par 76 ZS mazāka nekā Mercedes R klase, savukārt griezes moments ir par 150 NM mazāks nekā Mercedes R klase. Neskatoties uz mazāku jaudu Renault Trafic sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.9 | 7.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.6 l/100km | 8.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Trafic ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Trafic degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Mercedes R klase, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Trafic var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Renault Trafic degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem mazāks nekā Mercedes R klase. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 90 litri | 80 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1130 km kombinētajā ciklā | 1050 km kombinētajā ciklā | |
1280 km ārpus pilsētas | 1250 km ārpus pilsētas | ||
1180 km ar reālo patēriņu | 900 km ar reālo patēriņu | ||
Renault Trafic ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Renault Trafic) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes R klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 19 gadi | 19 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Opel Vivaro, Nissan Primastar | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mercedes E klase, Mercedes ML | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 5.18 m | 4.92 m | |
Platums: | 1.90 m | 1.92 m | |
Augstums: | 1.96 m | 1.67 m | |
Renault Trafic ir par 26 cm garāks nekā Mercedes R klase, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Renault Trafic ir par 29 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 550 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1950 litri | |
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 11.8 metri | |
Pilna masa (kg): | 2`825 | 2`840 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 5000 | 11 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Trafic ir
|
Mercedes R klase ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|