LatviešuEnglishEspañol

Renault Trafic 2001 vs Mercedes Vito 2003

 
Renault Trafic
2001 - 2006
Mercedes Vito
2003 - 2010
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.9 Dīzelis2.1 Dīzelis
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 100 ZS88 ZS
Griezes moments: 240 NM220 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 14.9 sekundes19.4 sekundes
Renault Trafic ir dinamiskāks braukšanā.
Renault Trafic dzinēja jauda ir par 12 ZS lielāka nekā Mercedes Vito, savukārt griezes moments ir par 20 NM lielāks nekā Mercedes Vito. Pateicoties lielākai jaudai Renault Trafic sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.5 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 8.0nav datu
Degvielas bākas tilpums: 90 litri75 litri

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)Aizmugures piedziņa (RWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Renault Trafic) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes Vito) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Motori

Dzinēja ražošanas ilgums: 8 gadi8 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Volvo V40, Renault Laguna, Renault Scenic, Volvo S40, Mitsubishi CarismaIzmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes E klase
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Trafic varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Mercedes Vito dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.78 mnav datu
Platums: 1.90 mnav datu
Augstums: 1.97 mnav datu
Bagāžnieka tilpums: nav datunav datu
Apgriešanās diametrs: nav datunav datu
Pilna masa (kg): 2`925nav datu
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte: nav datunav datu
Vidējā cena (€): 28004400
Priekšrocības un trūkumi: Renault Trafic ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • zemāka cena
Mercedes Vito ir
  • dzinējs ar ķēdi
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]