Renault Trafic 2015 vs Renault Espace 2015
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 145 ZS | 130 ZS | |
Griezes moments: | 340 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.1 sekundes | 10.7 sekundes | |
Renault Trafic dzinēja jauda ir par 15 ZS lielāka nekā Renault Espace, savukārt griezes moments ir par 20 NM lielāks nekā Renault Espace. Neskatoties uz lielāku jaudu Renault Trafic sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 4.5 | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Espace ir labāka izvēle. Renault Trafic degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem lielāks nekā Renault Espace, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Trafic var nākties iegādāties par 210 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 58 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1350 km kombinētajā ciklā | 1280 km kombinētajā ciklā | |
1480 km ārpus pilsētas | 1380 km ārpus pilsētas | ||
Renault Trafic ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Klīrenss: | 160 mm | 160 mm | |
Izmēri | |||
Garums: | 5.00 m | 4.86 m | |
Platums: | 1.96 m | 1.89 m | |
Augstums: | 1.97 m | 1.68 m | |
Renault Trafic ir lielāks. Renault Trafic ir par 14 cm garāks nekā Renault Espace, par 7 cm platāks, savukārt augstumā Renault Trafic ir par 30 cm augstāks. | |||
Sēdvietas: | 9 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 1000 litri | 247 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | nav datu | 247 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | 1000 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2100 litri | 2035 litri | |
Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Trafic (par 65 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 11.9 metri | |
Renault Trafic apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Renault Espace. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`770 | 2`353 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 12 000 | 14 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Trafic ir
|
Renault Espace ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|