Renault Trafic 2015 vs Toyota Sienna 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 3.5 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 145 ZS | 266 ZS | |
Griezes moments: | 340 NM | 392 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.1 sekundes | n/a sekundes | |
Renault Trafic dzinēja jauda ir par 121 ZS mazāka nekā Toyota Sienna, savukārt griezes moments ir par 52 NM mazāks nekā Toyota Sienna. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 13.1 | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Trafic ir labāka izvēle. Renault Trafic degvielas patēriņš uz 100 km ir par 7.2 litriem mazāks nekā Toyota Sienna, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Trafic var ietaupīt 1080 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 75 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1350 km kombinētajā ciklā | 570 km kombinētajā ciklā | |
1480 km ārpus pilsētas | 700 km ārpus pilsētas | ||
Renault Trafic ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Klīrenss: | 160 mm | 168 mm | |
Izmēri | |||
Garums: | 5.00 m | 5.09 m | |
Platums: | 1.96 m | 1.99 m | |
Augstums: | 1.97 m | 1.75 m | |
Renault Trafic ir mazāks, bet augstāks. Renault Trafic ir par 9 cm īsāks nekā Toyota Sienna, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Renault Trafic ir par 22 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 1000 litri | 993 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2100 litri | 3810 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Renault Trafic bagāžas nodalījuma tilpums ir par 7 litriem lielāks nekā Toyota Sienna. Iespējams, Toyota Sienna vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Toyota Sienna (par 1710 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 11.4 metri | |
Renault Trafic apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Toyota Sienna, tas nozīmē, ka ar Renault Trafic var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`770 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 12 200 | 18 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Trafic ir
|
Toyota Sienna ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|