Renault VEL Satis 2005 vs Fiat Punto 2003
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 1.9 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 85 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 196 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.9 sekundes | 12.2 sekundes | |
Renault VEL Satis ir dinamiskāks braukšanā. Renault VEL Satis dzinēja jauda ir par 65 ZS lielāka nekā Fiat Punto, savukārt griezes moments ir par 124 NM lielāks nekā Fiat Punto. Pateicoties lielākai jaudai Renault VEL Satis sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.1 | 4.9 | |
Degvielas patēriņa ziņā Fiat Punto ir labāka izvēle. Renault VEL Satis degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.2 litriem lielāks nekā Fiat Punto, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault VEL Satis var nākties iegādāties par 330 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 47 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1120 km kombinētajā ciklā | 950 km kombinētajā ciklā | |
1350 km ārpus pilsētas | 1170 km ārpus pilsētas | ||
Renault VEL Satis ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.86 m | 3.84 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.66 m | |
Augstums: | 1.58 m | 1.48 m | |
Renault VEL Satis ir lielāks. Renault VEL Satis ir par 102 cm garāks nekā Fiat Punto, par 20 cm platāks, savukārt augstumā Renault VEL Satis ir par 10 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 460 litri | 264 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1080 litri | |
Renault VEL Satis ir lielāka bagāžas ietilpība. Renault VEL Satis bagāžas nodalījuma tilpums ir par 196 litriem lielāks nekā Fiat Punto. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | 10.5 metri | |
Renault VEL Satis apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Fiat Punto, tas nozīmē, ka ar Renault VEL Satis var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`260 | 1`585 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | zema | |
Vidējā cena (€): | 2000 | 1600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault VEL Satis ir
|
Fiat Punto ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|