Renault VEL Satis 2005 vs Mazda 6 2018
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.2 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 380 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.9 sekundes | 9.1 sekundes | |
Mazda 6 ir dinamiskāka braukšana. Renault VEL Satis un Mazda 6 dzinēju jaudas ir vienādas, taču Renault VEL Satis griezes moments ir par 60 NM mazāks nekā Mazda 6. Renault VEL Satis sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.1 | 4.4 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 6 ir labāka izvēle. Renault VEL Satis degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.7 litriem lielāks nekā Mazda 6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault VEL Satis var nākties iegādāties par 405 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 62 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1120 km kombinētajā ciklā | 1400 km kombinētajā ciklā | |
1350 km ārpus pilsētas | 1550 km ārpus pilsētas | ||
Mazda 6 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Klīrenss: | 120 mm | 165 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Mazda 6 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Mazda 6 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.86 m | 4.87 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.58 m | 1.45 m | |
Renault VEL Satis un Mazda 6 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 460 litri | 489 litri | |
Mazda 6 ir vairāk vietas bagāžai. Renault VEL Satis bagāžas nodalījuma tilpums ir par 29 litriem mazāks nekā Mazda 6. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | 12 metri | |
Renault VEL Satis apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā Mazda 6, tas nozīmē, ka ar Renault VEL Satis var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`260 | 2`005 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | nav datu | zema | |
Vidējā cena (€): | 2000 | 23 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault VEL Satis ir
|
Mazda 6 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|