Renault VEL Satis 2006 vs Citroen C6 2009
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 3.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 181 ZS | 241 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 450 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.4 sekundes | 8.5 sekundes | |
Citroen C6 ir dinamiskāka braukšana. Renault VEL Satis dzinēja jauda ir par 60 ZS mazāka nekā Citroen C6, savukārt griezes moments ir par 50 NM mazāks nekā Citroen C6. Mazākas jaudas dēļ Renault VEL Satis sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.9 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.7 | 7.4 | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C6 ir labāka izvēle. Renault VEL Satis degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Citroen C6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault VEL Satis var nākties iegādāties par 195 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 72 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 910 km kombinētajā ciklā | 970 km kombinētajā ciklā | |
1150 km ārpus pilsētas | 1240 km ārpus pilsētas | ||
Citroen C6 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.86 m | 4.91 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.58 m | 1.46 m | |
Renault VEL Satis ir par 5 cm īsāks nekā Citroen C6, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Renault VEL Satis ir par 12 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 460 litri | 407 litri | |
Renault VEL Satis ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Renault VEL Satis bagāžas nodalījuma tilpums ir par 53 litriem lielāks nekā Citroen C6. Iespējams, Citroen C6 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | 12.4 metri | |
Renault VEL Satis apgriešanās diametrs ir par 1.1 metriem mazāks nekā Citroen C6, tas nozīmē, ka ar Renault VEL Satis var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`505 | 2`340 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 2000 | 4000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault VEL Satis ir
|
Citroen C6 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|