Renault VEL Satis 2002 vs Mercedes E klase 2002
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 165 ZS | 163 ZS | |
Griezes moments: | 250 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.6 sekundes | 9.6 sekundes | |
Renault VEL Satis dzinēja jauda ir par 2 ZS lielāka nekā Mercedes E klase, savukārt griezes moments ir par 10 NM lielāks nekā Mercedes E klase. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.4 | 8.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.0 l/100km | 9.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mercedes E klase ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault VEL Satis degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā Mercedes E klase, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault VEL Satis var nākties iegādāties par 150 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 65 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 850 km kombinētajā ciklā | 770 km kombinētajā ciklā | |
1050 km ārpus pilsētas | 1060 km ārpus pilsētas | ||
880 km ar reālo patēriņu | 720 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Renault VEL Satis) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Renault Megane, Renault Grand Espace | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes CLK, Mercedes SLK | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault VEL Satis varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.86 m | 4.82 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.58 m | 1.45 m | |
Renault VEL Satis ir lielāks. Renault VEL Satis ir par 4 cm garāks nekā Mercedes E klase, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Renault VEL Satis ir par 13 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 460 litri | 540 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 540 litri | |
Mercedes E klase ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Renault VEL Satis bagāžas nodalījuma tilpums ir par 80 litriem mazāks nekā Mercedes E klase. Tas varētu liecināt, ka Renault VEL Satis vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | 11.4 metri | |
Renault VEL Satis apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Mercedes E klase. | |||
Pilna masa (kg): | 2`200 | 2`105 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1600 | 3000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault VEL Satis ir
|
Mercedes E klase ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|