Renault VEL Satis 2003 vs Mercedes E klase 2003
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.1 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 122 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 270 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.7 sekundes | 12.1 sekundes | |
Renault VEL Satis dzinēja jauda ir par 28 ZS lielāka nekā Mercedes E klase, savukārt griezes moments ir par 50 NM lielāks nekā Mercedes E klase. Neskatoties uz lielāku jaudu Renault VEL Satis sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.4 | 5.9 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mercedes E klase ir labāka izvēle. Renault VEL Satis degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.5 litriem lielāks nekā Mercedes E klase, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault VEL Satis var nākties iegādāties par 375 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 65 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 950 km kombinētajā ciklā | 1100 km kombinētajā ciklā | |
1250 km ārpus pilsētas | 1350 km ārpus pilsētas | ||
Mercedes E klase ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Renault VEL Satis) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Grand Espace, Renault Espace | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes Vito | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault VEL Satis varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.86 m | 4.82 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.58 m | 1.45 m | |
Renault VEL Satis ir lielāks. Renault VEL Satis ir par 4 cm garāks nekā Mercedes E klase, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Renault VEL Satis ir par 13 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 460 litri | 540 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 540 litri | |
Mercedes E klase ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Renault VEL Satis bagāžas nodalījuma tilpums ir par 80 litriem mazāks nekā Mercedes E klase. Tas varētu liecināt, ka Renault VEL Satis vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | 11.4 metri | |
Renault VEL Satis apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Mercedes E klase. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 2`135 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1600 | 2600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault VEL Satis ir
|
Mercedes E klase ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|