Rover 400 1995 vs Peugeot 306 1999
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 112 ZS | 90 ZS | |
Griezes moments: | 145 NM | 135 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.8 sekundes | 13.9 sekundes | |
Rover 400 ir dinamiskāks braukšanā. Rover 400 dzinēja jauda ir par 22 ZS lielāka nekā Peugeot 306, savukārt griezes moments ir par 10 NM lielāks nekā Peugeot 306. Pateicoties lielākai jaudai Rover 400 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.1 | 7.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.9 l/100km | 7.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 306 ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Rover 400 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Peugeot 306, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Rover 400 var ietaupīt 30 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Rover 400 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Peugeot 306. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 770 km kombinētajā ciklā | 820 km kombinētajā ciklā | |
1010 km ārpus pilsētas | 1030 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 820 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 306 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 390'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Rover 25, Rover 200, Rover 45 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Citroen Xsara, Peugeot 206, Citroen Xsara Picasso, Peugeot 106 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 306 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Rover 400 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.32 m | 4.27 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.69 m | |
Augstums: | 1.39 m | 1.38 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Rover 400 ir par 5 cm garāks nekā Peugeot 306, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Rover 400 ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 370 litri | 463 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
720 litri | nav datu | |
Peugeot 306 ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Rover 400 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 93 litriem mazāks nekā Peugeot 306. Tas varētu liecināt, ka Rover 400 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.3 metri | 10.9 metri | |
Rover 400 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Peugeot 306, tas nozīmē, ka ar Rover 400 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`640 | 1`500 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Rover 400 ir
|
Peugeot 306 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|