Rover 45 1999 vs Peugeot 306 1999
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 108 ZS | 90 ZS | |
Griezes moments: | 138 NM | 135 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.3 sekundes | 13.9 sekundes | |
Rover 45 ir dinamiskāks braukšanā. Rover 45 dzinēja jauda ir par 18 ZS lielāka nekā Peugeot 306, savukārt griezes moments ir par 3 NM lielāks nekā Peugeot 306. Pateicoties lielākai jaudai Rover 45 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.8 | 7.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.2 l/100km | 7.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Rover 45 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Rover 45 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Peugeot 306, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Rover 45 var ietaupīt 75 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Rover 45 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Peugeot 306. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 800 km kombinētajā ciklā | 820 km kombinētajā ciklā | |
980 km ārpus pilsētas | 1030 km ārpus pilsētas | ||
760 km ar reālo patēriņu | 820 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 390'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Rover 25, Rover 200, Rover 400 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Citroen Xsara, Peugeot 206, Citroen Xsara Picasso, Peugeot 106 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 306 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Rover 45 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 4.27 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.69 m | |
Augstums: | 1.39 m | 1.38 m | |
Rover 45 ir lielāks. Rover 45 ir par 9 cm garāks nekā Peugeot 306, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Rover 45 ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 380 litri | 463 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
717 litri | nav datu | |
Peugeot 306 ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Rover 45 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 83 litriem mazāks nekā Peugeot 306. Tas varētu liecināt, ka Rover 45 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.9 metri | |
Rover 45 apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Peugeot 306, tas nozīmē, ka ar Rover 45 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`640 | 1`500 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 800 | 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Rover 45 ir
|
Peugeot 306 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|