Seat Altea 2009 vs Mazda 3 2006
Virsbūve: | Minivens | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 105 ZS | 84 ZS | |
Griezes moments: | 175 NM | 122 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12 sekundes | 14.9 sekundes | |
Seat Altea ir dinamiskāks braukšanā. Seat Altea dzinēja jauda ir par 21 ZS lielāka nekā Mazda 3, savukārt griezes moments ir par 53 NM lielāks nekā Mazda 3. Pateicoties lielākai jaudai Seat Altea sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.6 | 6.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.2 l/100km | 7.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Seat Altea ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Seat Altea degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā Mazda 3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Seat Altea var ietaupīt 165 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Seat Altea degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Mazda 3. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 980 km kombinētajā ciklā | 820 km kombinētajā ciklā | |
1100 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
760 km ar reālo patēriņu | 720 km ar reālo patēriņu | ||
Seat Altea ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 330'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 14 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Golf, Volkswagen Polo, Skoda Fabia, Skoda Yeti | Izmantots arī Mazda 2 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Seat Altea dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.47 m | 4.42 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.58 m | 1.46 m | |
Seat Altea ir lielāks. Seat Altea ir par 5 cm garāks nekā Mazda 3, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Seat Altea ir par 12 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 532 litri | 300 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 635 litri | |
Seat Altea ir lielāka bagāžas ietilpība. Seat Altea bagāžas nodalījuma tilpums ir par 232 litriem lielāks nekā Mazda 3. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.9 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`980 | 1`715 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | augsta | |
Mazda 3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Seat Altea nopietni defekti konstatēti apmēram 25 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4600 | 2000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Seat Altea ir
|
Mazda 3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|