Seat Altea 2007 vs Seat Altea 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 350 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.7 sekundes | 9.9 sekundes | |
Seat Altea 2007 ir dinamiskāks braukšanā. Seat Altea 2007 dzinēja jauda ir par 30 ZS lielāka nekā Seat Altea 2004, savukārt griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā Seat Altea 2004. Pateicoties lielākai jaudai Seat Altea 2007 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.2 | 5.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.9 l/100km | 6.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Seat Altea 2004 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Seat Altea 2007 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Seat Altea 2004, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Seat Altea 2007 var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Seat Altea 2007 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Seat Altea 2004. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 880 km kombinētajā ciklā | 940 km kombinētajā ciklā | |
790 km ar reālo patēriņu | 820 km ar reālo patēriņu | ||
Seat Altea 2004 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.47 m | 4.28 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.58 m | 1.57 m | |
Seat Altea 2007 ir par 19 cm garāks nekā Seat Altea 2004, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Seat Altea 2007 ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 532 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.9 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`400 | 1`400 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 2200 | 1800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Seat Altea ir
|
Seat Altea ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|