LatviešuEnglishEspañol

Seat Ibiza 2012 vs Volvo C30 2006

 
Seat Ibiza
2012 - 2015
Volvo C30
2006 - 2009
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.2 Benzīns1.6 Benzīns

Jauda un dinamika

Jauda: 70 ZS100 ZS
Griezes moments: 112 NM150 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 13.9 sekundes11.8 sekundes
Volvo C30 ir dinamiskāka braukšana.
Seat Ibiza dzinēja jauda ir par 30 ZS mazāka nekā Volvo C30, savukārt griezes moments ir par 38 NM mazāks nekā Volvo C30. Mazākas jaudas dēļ Seat Ibiza sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.1 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 5.47.0
Reālais degvielas patēriņš: 6.4 l/100km7.8 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Seat Ibiza ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Seat Ibiza degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem mazāks nekā Volvo C30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Seat Ibiza var ietaupīt 240 litrus degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Seat Ibiza degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem mazāks nekā Volvo C30.
Degvielas bākas tilpums: 45 litri55 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 830 km kombinētajā ciklā780 km kombinētajā ciklā
1020 km ārpus pilsētas960 km ārpus pilsētas
700 km ar reālo patēriņu700 km ar reālo patēriņu
Seat Ibiza ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Izmēri

Garums: 4.05 m4.25 m
Platums: 1.69 m1.78 m
Augstums: 1.44 m1.45 m
Seat Ibiza ir mazāks.
Seat Ibiza ir par 20 cm īsāks nekā Volvo C30, par 9 cm šaurāks, savukārt augstumā Seat Ibiza ir par 1 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 292 litri251 litri
Seat Ibiza ir lielāka bagāžas ietilpība.
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Seat Ibiza bagāžas nodalījuma tilpums ir par 41 litriem lielāks nekā Volvo C30. Iespējams, Volvo C30 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks.
Apgriešanās diametrs: 10.5 metri10.6 metri
Seat Ibiza apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Volvo C30.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`5001`700
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
zem vidējās

zem vidējās
Seat Ibiza ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volvo C30 nopietni defekti konstatēti apmēram 65 procentos gadījumu biežāk nekā Seat Ibiza, attiecīgi Seat Ibiza kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 52004000
Priekšrocības un trūkumi: Seat Ibiza ir
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
Volvo C30 ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]