Seat Ibiza 2002 vs Renault Clio 2005
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 75 ZS | |
Griezes moments: | 126 NM | 105 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.2 sekundes | 13 sekundes | |
Seat Ibiza un Renault Clio dzinēju jaudas ir vienādas, taču Seat Ibiza griezes moments ir par 21 NM lielāks nekā Renault Clio. Seat Ibiza sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.4 | 5.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.0 l/100km | 6.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Clio ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Seat Ibiza degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Renault Clio, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Seat Ibiza var nākties iegādāties par 75 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Seat Ibiza degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Renault Clio. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 700 km kombinētajā ciklā | 840 km kombinētajā ciklā | |
640 km ar reālo patēriņu | 780 km ar reālo patēriņu | ||
Renault Clio ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.95 m | 3.81 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.64 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.42 m | |
Seat Ibiza ir lielāks. Seat Ibiza ir par 14 cm garāks nekā Renault Clio, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Seat Ibiza ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 265 litri | 255 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1030 litri | 1035 litri | |
Seat Ibiza bagāžas nodalījuma tilpums ir par 10 litriem lielāks nekā Renault Clio. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Clio (par 5 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.3 metri | |
Seat Ibiza apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Renault Clio. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | nav datu | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Renault Clio ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Seat Ibiza, attiecīgi Renault Clio varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 1400 | 1400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Seat Ibiza ir
|
Renault Clio ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|