Seat Ibiza 2012 vs Suzuki Swift 2010
Virsbūve: | Universāls | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 105 ZS | 94 ZS | |
Griezes moments: | 175 NM | 118 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10 sekundes | 12.3 sekundes | |
Seat Ibiza ir dinamiskāks braukšanā. Seat Ibiza dzinēja jauda ir par 11 ZS lielāka nekā Suzuki Swift, savukārt griezes moments ir par 57 NM lielāks nekā Suzuki Swift. Pateicoties lielākai jaudai Seat Ibiza sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.3 | 5.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.7 l/100km | 6.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Suzuki Swift ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Seat Ibiza degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Suzuki Swift, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Seat Ibiza var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Seat Ibiza degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Suzuki Swift. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 42 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 840 km kombinētajā ciklā | 840 km kombinētajā ciklā | |
1020 km ārpus pilsētas | 950 km ārpus pilsētas | ||
670 km ar reālo patēriņu | 680 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 330'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 14 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Golf, Volkswagen Polo, Skoda Fabia, Seat Altea, Skoda Yeti | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Suzuki Baleno, Suzuki Ignis | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Seat Ibiza dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.23 m | 3.85 m | |
Platums: | 1.69 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.51 m | |
Seat Ibiza ir par 38 cm garāks nekā Suzuki Swift, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Seat Ibiza ir par 7 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 430 litri | 204 litri | |
Seat Ibiza ir lielāka bagāžas ietilpība. Seat Ibiza bagāžas nodalījuma tilpums ir par 226 litriem lielāks nekā Suzuki Swift. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 9.6 metri | |
Seat Ibiza apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem lielāks nekā Suzuki Swift, tas nozīmē, ka ar Seat Ibiza var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`620 | 1`480 | |
Drošība: | |||
Bērnu drošības testos labāk novērtēts Suzuki Swift. Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Suzuki Swift ir piešķirts augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | vidēja | |
Suzuki Swift ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Seat Ibiza nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Suzuki Swift, attiecīgi Suzuki Swift kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4800 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Seat Ibiza ir
|
Suzuki Swift ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|