Seat Ibiza 2011 vs Seat Ibiza 2008
Virsbūve: | Universāls | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 85 ZS | 85 ZS | |
Griezes moments: | 132 NM | 132 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.4 sekundes | 12.2 sekundes | |
Seat Ibiza 2011 un Seat Ibiza 2008 dzinēju jaudas ir vienādas, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Seat Ibiza 2011 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 6.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.7 l/100km | 7.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Seat Ibiza 2011 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Seat Ibiza 2011 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Seat Ibiza 2008, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Seat Ibiza 2011 var ietaupīt 45 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Seat Ibiza 2011 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Seat Ibiza 2008. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 760 km kombinētajā ciklā | 720 km kombinētajā ciklā | |
950 km ārpus pilsētas | 880 km ārpus pilsētas | ||
670 km ar reālo patēriņu | 640 km ar reālo patēriņu | ||
Seat Ibiza 2011 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.23 m | 4.05 m | |
Platums: | 1.69 m | 1.69 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.45 m | |
Seat Ibiza 2011 ir par 18 cm garāks nekā Seat Ibiza 2008, platums ir praktiski vienāds arī automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 430 litri | 292 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
430 litri | 938 litri | |
Seat Ibiza 2011 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 138 litriem lielāks nekā Seat Ibiza 2008. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Seat Ibiza 2008 (par 508 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 10.5 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`570 | 1`526 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 4000 | 3200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Seat Ibiza ir
|
Seat Ibiza ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|