Seat Ibiza 2012 vs Hyundai i20 2014
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 105 ZS | 75 ZS | |
Griezes moments: | 175 NM | 122 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.7 sekundes | 13.6 sekundes | |
Seat Ibiza ir dinamiskāks braukšanā. Seat Ibiza dzinēja jauda ir par 30 ZS lielāka nekā Hyundai i20, savukārt griezes moments ir par 53 NM lielāks nekā Hyundai i20. Pateicoties lielākai jaudai Seat Ibiza sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.3 | 4.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.7 l/100km | 6.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i20 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Seat Ibiza degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Hyundai i20, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Seat Ibiza var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Seat Ibiza degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Hyundai i20. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 840 km kombinētajā ciklā | 1060 km kombinētajā ciklā | |
1020 km ārpus pilsētas | 1250 km ārpus pilsētas | ||
670 km ar reālo patēriņu | 830 km ar reālo patēriņu | ||
Hyundai i20 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.03 m | 4.04 m | |
Platums: | 1.69 m | 1.73 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.47 m | |
Seat Ibiza ir mazāks. Seat Ibiza un Hyundai i20 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 284 litri | 326 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1042 litri | |
Hyundai i20 ir vairāk vietas bagāžai. Seat Ibiza bagāžas nodalījuma tilpums ir par 42 litriem mazāks nekā Hyundai i20. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 10.2 metri | |
Seat Ibiza apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Hyundai i20. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`566 | 1`580 | |
Drošība: | |||
Bērnu drošības testos labāk novērtēts Seat Ibiza. Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Hyundai i20 ir piešķirts augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | vidēja | |
Hyundai i20 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Seat Ibiza nopietni defekti konstatēti apmēram 385 procentos gadījumu biežāk nekā Hyundai i20, attiecīgi Hyundai i20 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4400 | 5600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Seat Ibiza ir
|
Hyundai i20 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|