Seat Ibiza 2012 vs Volvo C30 2006
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 105 ZS | 109 ZS | |
Griezes moments: | 250 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.5 sekundes | 11.9 sekundes | |
Seat Ibiza ir dinamiskāks braukšanā. Seat Ibiza dzinēja jauda ir par 4 ZS mazāka nekā Volvo C30, taču griezes moments ir par 10 NM lielāks nekā Volvo C30. Neskatoties uz mazāku jaudu Seat Ibiza sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.2 | 4.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.3 l/100km | 5.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Seat Ibiza ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Seat Ibiza degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Volvo C30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Seat Ibiza var ietaupīt 105 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Seat Ibiza degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Volvo C30. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1070 km kombinētajā ciklā | 1120 km kombinētajā ciklā | |
1250 km ārpus pilsētas | 1300 km ārpus pilsētas | ||
840 km ar reālo patēriņu | 960 km ar reālo patēriņu | ||
Izmēri | |||
Garums: | 4.03 m | 4.25 m | |
Platums: | 1.69 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.45 m | |
Seat Ibiza ir mazāks. Seat Ibiza ir par 22 cm īsāks nekā Volvo C30, par 9 cm šaurāks, savukārt augstumā Seat Ibiza ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 284 litri | 251 litri | |
Seat Ibiza ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Seat Ibiza bagāžas nodalījuma tilpums ir par 33 litriem lielāks nekā Volvo C30. Iespējams, Volvo C30 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 10.6 metri | |
Seat Ibiza apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Volvo C30. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`621 | 1`780 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Seat Ibiza ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volvo C30 nopietni defekti konstatēti apmēram 65 procentos gadījumu biežāk nekā Seat Ibiza, attiecīgi Seat Ibiza kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4400 | 4000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Seat Ibiza ir
|
Volvo C30 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|