LatviešuEnglishEspañol

Seat Ibiza 2006 vs Skoda Fabia 2004

 
Seat Ibiza
2006 - 2007
Skoda Fabia
2004 - 2007
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.4 Benzīns1.2 Benzīns

Jauda un dinamika

Jauda: 75 ZS65 ZS
Griezes moments: 126 NM112 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 13.2 sekundes15.9 sekundes
Seat Ibiza ir dinamiskāks braukšanā.
Seat Ibiza dzinēja jauda ir par 10 ZS lielāka nekā Skoda Fabia, savukārt griezes moments ir par 14 NM lielāks nekā Skoda Fabia. Pateicoties lielākai jaudai Seat Ibiza sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.7 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 6.55.9
Reālais degvielas patēriņš: 6.9 l/100km6.5 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Skoda Fabia ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Seat Ibiza degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Skoda Fabia, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Seat Ibiza var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Seat Ibiza degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Skoda Fabia.
Degvielas bākas tilpums: 45 litri45 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 690 km kombinētajā ciklā760 km kombinētajā ciklā
650 km ar reālo patēriņu690 km ar reālo patēriņu
Skoda Fabia ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Izmēri

Garums: 3.95 m3.96 m
Platums: 1.70 m1.65 m
Augstums: 1.44 m1.45 m
Seat Ibiza ir par 1 cm īsāks nekā Skoda Fabia, par 5 cm platāks, savukārt augstumā Seat Ibiza ir par 1 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 267 litri260 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
nav datu1015 litri
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Seat Ibiza bagāžas nodalījuma tilpums ir par 7 litriem lielāks nekā Skoda Fabia. Iespējams, Skoda Fabia vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks.
Apgriešanās diametrs: 10.6 metri10.5 metri
Seat Ibiza apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Skoda Fabia.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): nav datu1`575
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
zema

zem vidējās
Skoda Fabia ir nedaudz mazāk defektu.
Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Seat Ibiza, attiecīgi Skoda Fabia varētu būt nedaudz kvalitatīvāks.
Vidējā cena (€): 18001000
Priekšrocības un trūkumi: Seat Ibiza ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Skoda Fabia ir
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]