LatviešuEnglishEspañol

Seat Ibiza 2002 vs Renault Clio 2005

 
Seat Ibiza
2002 - 2005
Renault Clio
2005 - 2009
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.9 Dīzelis1.5 Dīzelis

Jauda un dinamika

Jauda: 64 ZS65 ZS
Griezes moments: 125 NM160 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 17 sekundes15 sekundes
Renault Clio ir dinamiskāka braukšana.
Seat Ibiza dzinēja jauda ir par 1 ZS mazāka nekā Renault Clio, savukārt griezes moments ir par 35 NM mazāks nekā Renault Clio. Mazākas jaudas dēļ Seat Ibiza sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 4.74.3
Reālais degvielas patēriņš: 5.5 l/100km5.1 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Renault Clio ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Seat Ibiza degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Renault Clio, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Seat Ibiza var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Seat Ibiza degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Renault Clio.
Degvielas bākas tilpums: 45 litri50 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 950 km kombinētajā ciklā1160 km kombinētajā ciklā
810 km ar reālo patēriņu980 km ar reālo patēriņu
Renault Clio ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Izmēri

Garums: 3.95 m3.81 m
Platums: 1.70 m1.64 m
Augstums: 1.44 m1.42 m
Seat Ibiza ir lielāks.
Seat Ibiza ir par 14 cm garāks nekā Renault Clio, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Seat Ibiza ir par 2 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 265 litri255 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1030 litri1035 litri
Seat Ibiza bagāžas nodalījuma tilpums ir par 10 litriem lielāks nekā Renault Clio. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Clio (par 5 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.6 metri10.3 metri
Seat Ibiza apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Renault Clio.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`620nav datu
Drošība:
Kvalitāte:
zem vidējās

virs vidējās
Renault Clio ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Seat Ibiza nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Renault Clio, attiecīgi Renault Clio kvalitāte varētu būt augstāka.
Vidējā cena (€): 12001200
Priekšrocības un trūkumi: Seat Ibiza ir
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Renault Clio ir
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • augstāka drošība
  • mazāk defektu
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]