Seat Ibiza 2002 vs Renault Clio 2003
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 1.5 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 64 ZS | 65 ZS | |
Griezes moments: | 125 NM | 160 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 17 sekundes | 15 sekundes | |
Renault Clio ir dinamiskāka braukšana. Seat Ibiza dzinēja jauda ir par 1 ZS mazāka nekā Renault Clio, savukārt griezes moments ir par 35 NM mazāks nekā Renault Clio. Mazākas jaudas dēļ Seat Ibiza sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.7 | 4.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.5 l/100km | 4.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Clio ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Seat Ibiza degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Renault Clio, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Seat Ibiza var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Seat Ibiza degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Renault Clio. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 950 km kombinētajā ciklā | 1160 km kombinētajā ciklā | |
1150 km ārpus pilsētas | 1350 km ārpus pilsētas | ||
810 km ar reālo patēriņu | 1020 km ar reālo patēriņu | ||
Renault Clio ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 14 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Golf, Audi 80, Volkswagen Polo, Seat Toledo, Skoda Felicia | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Renault Scenic, Nissan Almera, Nissan Micra, Suzuki Jimny | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Seat Ibiza varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Seat Ibiza dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.95 m | 3.81 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.64 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.42 m | |
Seat Ibiza ir lielāks. Seat Ibiza ir par 14 cm garāks nekā Renault Clio, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Seat Ibiza ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 265 litri | 255 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1030 litri | 1037 litri | |
Seat Ibiza bagāžas nodalījuma tilpums ir par 10 litriem lielāks nekā Renault Clio. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Clio (par 7 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.3 metri | |
Seat Ibiza apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Renault Clio. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`620 | 1`515 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
Renault Clio ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Seat Ibiza nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Renault Clio, attiecīgi Renault Clio kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Seat Ibiza ir
|
Renault Clio ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|