Seat Ibiza 1999 vs Renault Megane 2003
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 100 ZS | 115 ZS | |
Griezes moments: | 145 NM | 152 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.5 sekundes | 13.1 sekundes | |
Seat Ibiza dzinēja jauda ir par 15 ZS mazāka nekā Renault Megane, savukārt griezes moments ir par 7 NM mazāks nekā Renault Megane. Neskatoties uz mazāku jaudu Seat Ibiza sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.4 | 7.7 | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Megane ir labāka izvēle. Seat Ibiza degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Renault Megane, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Seat Ibiza var nākties iegādāties par 105 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 530 km kombinētajā ciklā | 770 km kombinētajā ciklā | |
690 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
Renault Megane ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 1 gadi | 25 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Audi A3, Seat Leon, Seat Toledo | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Renault Clio, Dacia Duster | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Megane varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Seat Ibiza dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.88 m | 4.50 m | |
Platums: | 1.64 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.46 m | |
Seat Ibiza ir mazāks. Seat Ibiza ir par 62 cm īsāks nekā Renault Megane, par 14 cm šaurāks, savukārt augstumā Seat Ibiza ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 250 litri | 520 litri | |
Renault Megane ir vairāk vietas bagāžai. Seat Ibiza bagāžas nodalījuma tilpums ir par 270 litriem mazāks nekā Renault Megane. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 10.5 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`800 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | Renault Megane ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Seat Ibiza nopietni defekti konstatēti apmēram 75 procentos gadījumu biežāk nekā Renault Megane, attiecīgi Renault Megane kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 800 | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Seat Ibiza ir
|
Renault Megane ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|