LatviešuEnglishEspañol

Skoda Octavia 2004 vs Nissan Primera 2004

 
Skoda Octavia
2004 - 2009
Nissan Primera
2004 - 2006
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.0 Dīzelis1.9 Dīzelis

Jauda un dinamika

Jauda: 140 ZS120 ZS
Griezes moments: 320 NM270 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 9.6 sekundes11 sekundes
Skoda Octavia ir dinamiskāks braukšanā.
Skoda Octavia dzinēja jauda ir par 20 ZS lielāka nekā Nissan Primera, savukārt griezes moments ir par 50 NM lielāks nekā Nissan Primera. Pateicoties lielākai jaudai Skoda Octavia sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 5.55.7
Reālais degvielas patēriņš: 6.2 l/100km6.1 l/100km
Pēc ražotāja specifikācijas Skoda Octavia degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Nissan Primera, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Skoda Octavia var ietaupīt 30 litrus degvielas.
Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Skoda Octavia degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Nissan Primera.
Degvielas bākas tilpums: 55 litri62 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1000 km kombinētajā ciklā1080 km kombinētajā ciklā
1190 km ārpus pilsētas1290 km ārpus pilsētas
880 km ar reālo patēriņu1010 km ar reālo patēriņu
Nissan Primera ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Izmēri

Garums: 4.57 m4.57 m
Platums: 1.77 m1.76 m
Augstums: 1.46 m1.48 m
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Skoda Octavia un Nissan Primera garums ir praktiski vienāds.
Bagāžnieka tilpums: 560 litri450 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1350 litri1812 litri
Skoda Octavia bagāžas nodalījuma tilpums ir par 110 litriem lielāks nekā Nissan Primera. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Nissan Primera (par 462 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.2 metri11.2 metri
Skoda Octavia apgriešanās diametrs ir par 1 metriem mazāks nekā Nissan Primera, tas nozīmē, ka ar Skoda Octavia var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`9951`940
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
vidēja

zema
Skoda Octavia ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Nissan Primera nopietni defekti konstatēti apmēram 115 procentos gadījumu biežāk nekā Skoda Octavia, attiecīgi Skoda Octavia kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 20001200
Priekšrocības un trūkumi: Skoda Octavia ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • labāka manevrētspēja
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
Nissan Primera ir
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]