Skoda Octavia 2000 vs Skoda Octavia 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 170 NM | 200 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.8 sekundes | 9.3 sekundes | |
Skoda Octavia 2004 ir dinamiskāka braukšana. Skoda Octavia 2000 dzinēja jauda ir par 35 ZS mazāka nekā Skoda Octavia 2004, savukārt griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Skoda Octavia 2004. Mazākas jaudas dēļ Skoda Octavia 2000 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.0 | 7.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.2 l/100km | 8.3 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Skoda Octavia 2000 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Skoda Octavia 2004, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Skoda Octavia 2000 var nākties iegādāties par 120 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Skoda Octavia 2000 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Skoda Octavia 2004. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 680 km kombinētajā ciklā | 760 km kombinētajā ciklā | |
900 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
670 km ar reālo patēriņu | 660 km ar reālo patēriņu | ||
Izmēri | |||
Garums: | 4.51 m | 4.57 m | |
Platums: | 1.73 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.46 m | |
Skoda Octavia 2000 ir mazāks. Skoda Octavia 2000 ir par 6 cm īsāks nekā Skoda Octavia 2004, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Skoda Octavia 2000 ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 560 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1350 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 10.2 metri | |
Skoda Octavia 2000 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Skoda Octavia 2004, tas nozīmē, ka ar Skoda Octavia 2000 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`995 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | virs vidējās | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1200 | 2000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 5.3/10 | 7.9/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Skoda Octavia ir
|
Skoda Octavia ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|