Skoda Octavia 2009 vs Peugeot 308 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 160 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 250 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.1 sekundes | 9.3 sekundes | |
Skoda Octavia ir dinamiskāks braukšanā. Skoda Octavia dzinēja jauda ir par 10 ZS lielāka nekā Peugeot 308, savukārt griezes moments ir par 10 NM lielāks nekā Peugeot 308. Pateicoties lielākai jaudai Skoda Octavia sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.7 | 7.4 | |
Skoda Octavia degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Peugeot 308, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Skoda Octavia var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 710 km kombinētajā ciklā | 810 km kombinētajā ciklā | |
880 km ārpus pilsētas | 1010 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.57 m | 4.50 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.50 m | |
Skoda Octavia ir par 7 cm garāks nekā Peugeot 308, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Skoda Octavia ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 580 litri | 508 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1630 litri | 1736 litri | |
Skoda Octavia bagāžas nodalījuma tilpums ir par 72 litriem lielāks nekā Peugeot 308. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 (par 106 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | 10.9 metri | |
Skoda Octavia apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā Peugeot 308, tas nozīmē, ka ar Skoda Octavia var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`085 | 2`130 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Skoda Octavia ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā Skoda Octavia, attiecīgi Skoda Octavia kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4000 | 2800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Skoda Octavia ir
|
Peugeot 308 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|