Smart ForFour 2014 vs Toyota Aygo 2014
Lai precīzi salīdzinātu auto parametrus, izvēlies katra modeļa konkrētas versijas (pēc dzinēja tilpuma, jaudas, piedziņas un pārnesumu kārbas)
Pārnesumu kārba: | Manuālā/Automāts | Manuālā/Automāts | |
---|---|---|---|
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Smart ForFour ir pieejams ar aizmugurējo riteņu piedziņu, savukārt Toyota Aygo var būt aprīkots ar priekšējo riteņu piedziņu. | |||
Motori: | 0.9 - 1.0 | 1.0 | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 60 - 90 ZS | 69 ZS | |
Griezes moments: | 91 - 136 NM | 95 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.2 - 16.9 sekundes | 14.3 - 15.5 sekundes | |
Izvēlieties auto versiju, lai veiktu precīzāku salīdzināšanu! | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.2 - 4.7 | 3.8 - 4.2 | |
Smart ForFour benzīna dzinējiem degvielas patēriņš uz 100 km vidēji ir par 0.3 litriem lielāks nekā Toyota Aygo. Šajā salīdzinājumā nav ņemts vērā dzinēju tilpums, tāpēc, lai salīdzinātu konkrētu dzinēju degvielas patēriņu izvēlieties auto versiju! | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.49 m | 3.46 m | |
Platums: | 1.66 m | 1.62 m | |
Augstums: | 1.55 m | 1.46 m | |
Smart ForFour ir lielāks. Smart ForFour ir par 4 cm garāks nekā Toyota Aygo, par 5 cm platāks, savukārt augstumā Smart ForFour ir par 9 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 185 litri | 168 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
975 litri | nav datu | |
Smart ForFour bagāžas nodalījuma tilpums ir par 17 litriem lielāks nekā Toyota Aygo. | |||
Apgriešanās diametrs: | 8.7 metri | 10.2 metri | |
Smart ForFour apgriešanās diametrs ir par 1.5 metriem mazāks nekā Toyota Aygo, tas nozīmē, ka ar Smart ForFour var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | ~ 1`419 | ~ 1`240 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | vidēja | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 8200 | 8000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Smart ForFour ir
|
Toyota Aygo ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|