Smart ForFour 2014 vs Citroen C1 2014
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 0.9 Benzīns | 1.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 69 ZS | |
Griezes moments: | 136 NM | 95 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.9 sekundes | 14.3 sekundes | |
Smart ForFour ir dinamiskāks braukšanā. Smart ForFour dzinēja jauda ir par 21 ZS lielāka nekā Citroen C1, savukārt griezes moments ir par 41 NM lielāks nekā Citroen C1. Pateicoties lielākai jaudai Smart ForFour sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.2 | 3.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.4 l/100km | 5.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C1 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Smart ForFour degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Citroen C1, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Smart ForFour var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Smart ForFour degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem lielāks nekā Citroen C1. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 28 litri | 35 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 660 km kombinētajā ciklā | 920 km kombinētajā ciklā | |
770 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
430 km ar reālo patēriņu | 700 km ar reālo patēriņu | ||
Citroen C1 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Citroen C1) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Smart ForFour) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 20 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Renault Clio, Dacia Logan, Renault Captur, Nissan Micra | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Toyota Yaris, Toyota Aygo, Peugeot 107, Peugeot 108 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen C1 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.49 m | 3.44 m | |
Platums: | 1.66 m | 1.63 m | |
Augstums: | 1.55 m | 1.47 m | |
Smart ForFour ir lielāks. Smart ForFour ir par 5 cm garāks nekā Citroen C1, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Smart ForFour ir par 9 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 184 litri | 196 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
975 litri | 780 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Smart ForFour bagāžas nodalījuma tilpums ir par 12 litriem mazāks nekā Citroen C1. Tas varētu liecināt, ka Smart ForFour vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Smart ForFour (par 195 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 8.7 metri | 9.5 metri | |
Smart ForFour apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Citroen C1, tas nozīmē, ka ar Smart ForFour var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`450 | 1`240 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | virs vidējās | zem vidējās | |
Smart ForFour ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Citroen C1 nopietni defekti konstatēti apmēram 75 procentos gadījumu biežāk nekā Smart ForFour, attiecīgi Smart ForFour kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 8200 | 6200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Smart ForFour ir
|
Citroen C1 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|