Subaru Levorg 2020 vs Peugeot 508 2018
Lai precīzi salīdzinātu auto parametrus, izvēlies katra modeļa konkrētas versijas (pēc dzinēja tilpuma, jaudas, piedziņas un pārnesumu kārbas)
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā/Automāts | |
---|---|---|---|
Subaru Levorg ir pieejams tikai ar automātisko pārnesumu kārbu, savukārt Peugeot 508 ir gan automātiskās, gan manuālā kārbas opcijas. | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Priekšpiedziņa (FWD) / Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Subaru Levorg ir pieejams tikai ar visu četru riteņu (4x4) piedziņu, savukārt Peugeot 508 var būt aprīkots ar priekšējo riteņu piedziņu un visu četru riteņu (4x4) piedziņu. Pilnpiedziņas modeļi patērē vairāk degvielas, attiecīgi, ja nav nepieciešama paaugstināta caurgājība, Peugeot 508 pieejamas arī 2 riteņu piedziņas versijas. | |||
Motori: | 1.8 (benzīns) | 1.5 - 2.0 (benzīns, dīzelis, hibrīds) | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 177 ZS | 130 - 225 ZS | |
Griezes moments: | 300 NM | 250 - 400 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 5.2 - 10.1 sekundes | |
Izvēlieties auto versiju, lai veiktu precīzāku salīdzināšanu! | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 1.9 - 5.7 | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.76 m | 4.78 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.42 m | |
Subaru Levorg ir mazāks, bet augstāks. Subaru Levorg ir par 2 cm īsāks nekā Peugeot 508, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Subaru Levorg ir par 8 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 530 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1780 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.8 metri | |
Subaru Levorg apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Peugeot 508. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | ~ 2`133 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 25 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Subaru Levorg ir
|
Peugeot 508 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|