Suzuki Baleno 1995 vs Volkswagen Bora 1999
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 2.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 96 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 134 NM | 205 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.2 sekundes | 10 sekundes | |
Volkswagen Bora ir dinamiskāka braukšana. Suzuki Baleno dzinēja jauda ir par 54 ZS mazāka nekā Volkswagen Bora, savukārt griezes moments ir par 71 NM mazāks nekā Volkswagen Bora. Mazākas jaudas dēļ Suzuki Baleno sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.5 | 10.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.4 l/100km | 10.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Suzuki Baleno ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Suzuki Baleno degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.5 litriem mazāks nekā Volkswagen Bora, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Suzuki Baleno var ietaupīt 375 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Suzuki Baleno degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.7 litriem mazāks nekā Volkswagen Bora. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 51 litri | 62 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 680 km kombinētajā ciklā | 620 km kombinētajā ciklā | |
820 km ārpus pilsētas | 770 km ārpus pilsētas | ||
680 km ar reālo patēriņu | 610 km ar reālo patēriņu | ||
Suzuki Baleno ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | 4x4 - AWD | |
Volkswagen Bora 1998: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Suzuki Grand Vitara, Suzuki Vitara | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Volkswagen Golf | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Suzuki Baleno varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Volkswagen Bora dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.38 m | 4.41 m | |
Platums: | 1.69 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.47 m | |
Suzuki Baleno ir mazāks. Suzuki Baleno ir par 3 cm īsāks nekā Volkswagen Bora, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Suzuki Baleno ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 375 litri | 360 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1370 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Suzuki Baleno bagāžas nodalījuma tilpums ir par 15 litriem lielāks nekā Volkswagen Bora. Iespējams, Volkswagen Bora vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 11 metri | |
Suzuki Baleno apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem mazāks nekā Volkswagen Bora, tas nozīmē, ka ar Suzuki Baleno var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`200 | 1`965 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 800 | 1400 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.0/10 | 8.0/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Suzuki Baleno ir
|
Volkswagen Bora ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|