Suzuki Liana 2002 vs Dodge Neon 2000
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 103 ZS | 116 ZS | |
Griezes moments: | 144 NM | 157 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12 sekundes | 11 sekundes | |
Dodge Neon ir dinamiskāka braukšana. Suzuki Liana dzinēja jauda ir par 13 ZS mazāka nekā Dodge Neon, savukārt griezes moments ir par 13 NM mazāks nekā Dodge Neon. Mazākas jaudas dēļ Suzuki Liana sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.0 | 7.4 | |
Degvielas patēriņa ziņā Suzuki Liana ir labāka izvēle. Suzuki Liana degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Dodge Neon, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Suzuki Liana var ietaupīt 60 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 47 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 710 km kombinētajā ciklā | 630 km kombinētajā ciklā | |
860 km ārpus pilsētas | 770 km ārpus pilsētas | ||
Suzuki Liana ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.35 m | 4.39 m | |
Platums: | 1.69 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.54 m | 1.42 m | |
Suzuki Liana ir mazāks, bet augstāks. Suzuki Liana ir par 4 cm īsāks nekā Dodge Neon, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Suzuki Liana ir par 12 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 480 litri | 371 litri | |
Suzuki Liana ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Suzuki Liana bagāžas nodalījuma tilpums ir par 109 litriem lielāks nekā Dodge Neon. Iespējams, Dodge Neon vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | nav datu | |
Pilna masa (kg): | 1`650 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1200 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Suzuki Liana ir
|
Dodge Neon ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|