Suzuki SX4 2007 vs BMW 3 sērija 2005
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 108 ZS | 163 ZS | |
Griezes moments: | 145 NM | 340 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.7 sekundes | 8.3 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana. Suzuki SX4 dzinēja jauda ir par 55 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 195 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ Suzuki SX4 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.8 | 6.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.6 l/100km | 7.3 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Suzuki SX4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Suzuki SX4 var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Suzuki SX4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 61 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 730 km kombinētajā ciklā | 910 km kombinētajā ciklā | |
860 km ārpus pilsētas | 1150 km ārpus pilsētas | ||
650 km ar reālo patēriņu | 830 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Suzuki SX4) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 23 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Suzuki Grand Vitara, Suzuki Swift, Suzuki Liana, Suzuki Vitara | Izmantots arī BMW 1 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Suzuki SX4 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW 3 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.49 m | 4.52 m | |
Platums: | 1.73 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.55 m | 1.42 m | |
Suzuki SX4 ir mazāks, bet augstāks. Suzuki SX4 ir par 3 cm īsāks nekā BMW 3 sērija, par 9 cm šaurāks, savukārt augstumā Suzuki SX4 ir par 13 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 515 litri | 460 litri | |
Suzuki SX4 ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Suzuki SX4 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 55 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. Iespējams, BMW 3 sērija vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11 metri | |
Suzuki SX4 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Suzuki SX4 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`610 | 1`965 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | augsta | virs vidējās | |
Suzuki SX4 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 3 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Suzuki SX4, attiecīgi Suzuki SX4 kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2400 | 4200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Suzuki SX4 ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|