Suzuki Splash 2010 vs Hyundai i20 2009
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 94 ZS | 78 ZS | |
Griezes moments: | 114 NM | 119 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14 sekundes | 12.9 sekundes | |
Hyundai i20 ir dinamiskāka braukšana. Suzuki Splash dzinēja jauda ir par 16 ZS lielāka nekā Hyundai i20, taču griezes moments ir par 5 NM mazāks nekā Hyundai i20. Neskatoties uz lielāku jaudu Suzuki Splash sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.7 | 5.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.9 l/100km | 6.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i20 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Suzuki Splash degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Hyundai i20, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Suzuki Splash var nākties iegādāties par 75 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Suzuki Splash degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Hyundai i20. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 780 km kombinētajā ciklā | 860 km kombinētajā ciklā | |
900 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
650 km ar reālo patēriņu | 710 km ar reālo patēriņu | ||
Hyundai i20 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 390'000 km | 390'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Opel Agila | Izmantots arī Hyundai i10 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i20 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Hyundai i20 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.72 m | 3.94 m | |
Platums: | 1.68 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.59 m | 1.49 m | |
Suzuki Splash ir mazāks, bet augstāks. Suzuki Splash ir par 23 cm īsāks nekā Hyundai i20, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Suzuki Splash ir par 10 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 178 litri | 295 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1050 litri | 1045 litri | |
Suzuki Splash bagāžas nodalījuma tilpums ir par 117 litriem mazāks nekā Hyundai i20. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Suzuki Splash (par 5 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.4 metri | 10.4 metri | |
Suzuki Splash apgriešanās diametrs ir par 1 metriem mazāks nekā Hyundai i20, tas nozīmē, ka ar Suzuki Splash var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`485 | 1`515 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | augsta | zem vidējās | |
Suzuki Splash ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai i20 nopietni defekti konstatēti apmēram 85 procentos gadījumu biežāk nekā Suzuki Splash, attiecīgi Suzuki Splash kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | nav datu | 3400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Suzuki Splash ir
|
Hyundai i20 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|