Suzuki Vitara 2018 vs Ford EcoSport 2017
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 1.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 140 ZS | 125 ZS | |
Griezes moments: | 220 NM | 170 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.5 sekundes | 12.7 sekundes | |
Suzuki Vitara ir dinamiskāks braukšanā. Suzuki Vitara dzinēja jauda ir par 15 ZS lielāka nekā Ford EcoSport, savukārt griezes moments ir par 50 NM lielāks nekā Ford EcoSport. Pateicoties lielākai jaudai Suzuki Vitara sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 5.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.9 l/100km | 7.0 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Suzuki Vitara degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Ford EcoSport, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Suzuki Vitara var nākties iegādāties par 105 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Suzuki Vitara degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Ford EcoSport. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 47 litri | 52 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 790 km kombinētajā ciklā | 1000 km kombinētajā ciklā | |
950 km ārpus pilsētas | 1130 km ārpus pilsētas | ||
680 km ar reālo patēriņu | 740 km ar reālo patēriņu | ||
Ford EcoSport ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Klīrenss: | 185 mm | 190 mm | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 300'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Suzuki Vitara dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Suzuki SX4, Suzuki Swift | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Ford Focus, Ford Mondeo, Ford C-Max | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Ford EcoSport varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Suzuki Vitara dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.18 m | 4.10 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.61 m | 1.65 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Suzuki Vitara ir par 8 cm garāks nekā Ford EcoSport, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Suzuki Vitara ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 375 litri | 334 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1120 litri | 1238 litri | |
Suzuki Vitara bagāžas nodalījuma tilpums ir par 41 litriem lielāks nekā Ford EcoSport. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Ford EcoSport (par 118 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.6 metri | |
Suzuki Vitara apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Ford EcoSport. | |||
Pilna masa (kg): | 1`730 | 1`730 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | virs vidējās | |
Suzuki Vitara ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford EcoSport nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Suzuki Vitara, attiecīgi Suzuki Vitara kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 19 000 | 14 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Suzuki Vitara ir
|
Ford EcoSport ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|