Suzuki Vitara 1995 vs Opel Frontera 1995
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 136 ZS | 115 ZS | |
Griezes moments: | 172 NM | 170 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.5 sekundes | 15.6 sekundes | |
Suzuki Vitara ir dinamiskāks braukšanā. Suzuki Vitara dzinēja jauda ir par 21 ZS lielāka nekā Opel Frontera, savukārt griezes moments ir par 2 NM lielāks nekā Opel Frontera. Pateicoties lielākai jaudai Suzuki Vitara sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.6 | 11.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.7 l/100km | 12.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Suzuki Vitara ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Suzuki Vitara degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem mazāks nekā Opel Frontera, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Suzuki Vitara var ietaupīt 180 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Suzuki Vitara degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem mazāks nekā Opel Frontera. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 80 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 660 km kombinētajā ciklā | 670 km kombinētajā ciklā | |
650 km ar reālo patēriņu | 650 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Opel Omega, Opel Calibra | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Opel Frontera varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Opel Frontera dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.12 m | 4.19 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.70 m | 1.72 m | |
Suzuki Vitara ir mazāks. Suzuki Vitara ir par 7 cm īsāks nekā Opel Frontera, par 8 cm šaurāks, savukārt augstumā Suzuki Vitara ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 263 litri | 300 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
438 litri | 1160 litri | |
Opel Frontera ir vairāk vietas bagāžai. Suzuki Vitara bagāžas nodalījuma tilpums ir par 37 litriem mazāks nekā Opel Frontera. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Opel Frontera (par 722 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.8 metri | |
Suzuki Vitara apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Opel Frontera. | |||
Pilna masa (kg): | 1`875 | 2`200 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | virs vidējās | |
Suzuki Vitara ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Opel Frontera nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Suzuki Vitara, attiecīgi Suzuki Vitara kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2600 | 1800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Suzuki Vitara ir
|
Opel Frontera ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|