LatviešuEnglishEspañol

Suzuki Wagon R+ 2002 vs Opel Agila 2000

 
Suzuki Wagon R+
2002 - 2003
Opel Agila
2000 - 2003
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.0 Benzīns1.0 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 53 ZS58 ZS
Griezes moments: 76 NM85 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: n/a sekundes18 sekundes
Suzuki Wagon R+ dzinēja jauda ir par 5 ZS mazāka nekā Opel Agila, savukārt griezes moments ir par 9 NM mazāks nekā Opel Agila.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 6.16.3
Suzuki Wagon R+ degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Opel Agila, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Suzuki Wagon R+ var ietaupīt 30 litrus degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 41 litri41 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 670 km kombinētajā ciklā650 km kombinētajā ciklā
800 km ārpus pilsētas730 km ārpus pilsētas

Motori

Dzinēja ražošanas ilgums: 24 gadi3 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Suzuki Alto, Suzuki IgnisIzmantots arī Opel Corsa
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Suzuki Wagon R+ varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Opel Agila dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 3.50 m3.50 m
Platums: 1.60 m1.62 m
Augstums: 1.70 m1.70 m
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Suzuki Wagon R+ un Opel Agila garums ir praktiski vienāds.
Bagāžnieka tilpums: 250 litri250 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
595 litri595 litri
Apgriešanās diametrs: 9.8 metri9.8 metri
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`4151`325
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte: nav datu
virs vidējās
Vidējā cena (€): 14001400
Priekšrocības un trūkumi: Suzuki Wagon R+ ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Opel Agila ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]