Suzuki Wagon R+ 2002 vs Opel Agila 2000
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.0 Benzīns | 1.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 53 ZS | 58 ZS | |
Griezes moments: | 76 NM | 85 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 18 sekundes | |
Suzuki Wagon R+ dzinēja jauda ir par 5 ZS mazāka nekā Opel Agila, savukārt griezes moments ir par 9 NM mazāks nekā Opel Agila. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.1 | 6.3 | |
Suzuki Wagon R+ degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Opel Agila, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Suzuki Wagon R+ var ietaupīt 30 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 41 litri | 41 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 670 km kombinētajā ciklā | 650 km kombinētajā ciklā | |
800 km ārpus pilsētas | 730 km ārpus pilsētas | ||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 24 gadi | 3 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Suzuki Alto, Suzuki Ignis | Izmantots arī Opel Corsa | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Suzuki Wagon R+ varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Opel Agila dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.50 m | 3.50 m | |
Platums: | 1.60 m | 1.62 m | |
Augstums: | 1.70 m | 1.70 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Suzuki Wagon R+ un Opel Agila garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 250 litri | 250 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
595 litri | 595 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 9.8 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`415 | 1`325 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1400 | 1400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Suzuki Wagon R+ ir
|
Opel Agila ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|