Suzuki Wagon R+ 2000 vs Toyota Yaris 1999
Virsbūve: | Minivens | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 1.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 76 ZS | 86 ZS | |
Griezes moments: | 115 NM | 124 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.8 sekundes | 13.1 sekundes | |
Suzuki Wagon R+ dzinēja jauda ir par 10 ZS mazāka nekā Toyota Yaris, savukārt griezes moments ir par 9 NM mazāks nekā Toyota Yaris. Neskatoties uz mazāku jaudu Suzuki Wagon R+ sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.9 | 6.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.1 l/100km | 7.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Yaris ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Suzuki Wagon R+ degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Toyota Yaris, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Suzuki Wagon R+ var nākties iegādāties par 30 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Suzuki Wagon R+ degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Toyota Yaris. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 41 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 590 km kombinētajā ciklā | 670 km kombinētajā ciklā | |
700 km ārpus pilsētas | 810 km ārpus pilsētas | ||
500 km ar reālo patēriņu | 620 km ar reālo patēriņu | ||
Toyota Yaris ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Suzuki Wagon R+ dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 25 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Suzuki Baleno, Suzuki Jimny | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Toyota Yaris dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.50 m | 3.61 m | |
Platums: | 1.62 m | 1.66 m | |
Augstums: | 1.70 m | 1.50 m | |
Suzuki Wagon R+ ir mazāks, bet augstāks. Suzuki Wagon R+ ir par 11 cm īsāks nekā Toyota Yaris, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Suzuki Wagon R+ ir par 20 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 218 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1250 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 9.8 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`355 | 900 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | augsta | |
Vidējā cena (€): | 1400 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Suzuki Wagon R+ ir
|
Toyota Yaris ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|