Suzuki Wagon R+ 2003 vs Suzuki Alto 2009
Virsbūve: | Minivens | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.2 Dīzelis | 1.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 69 ZS | 68 ZS | |
Griezes moments: | 170 NM | 90 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 15 sekundes | 14 sekundes | |
Suzuki Wagon R+ dzinēja jauda ir par 1 ZS lielāka nekā Suzuki Alto, savukārt griezes moments ir par 80 NM lielāks nekā Suzuki Alto. Neskatoties uz lielāku jaudu Suzuki Wagon R+ sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.2 | 4.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.1 l/100km | 5.4 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Suzuki Wagon R+ degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Suzuki Alto, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Suzuki Wagon R+ var nākties iegādāties par 120 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Suzuki Wagon R+ degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Suzuki Alto. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 39 litri | 35 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 790 km kombinētajā ciklā | |
880 km ārpus pilsētas | 920 km ārpus pilsētas | ||
760 km ar reālo patēriņu | 640 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 14 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Suzuki Ignis | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Opel Agila, Suzuki Splash | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Suzuki Alto varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Suzuki Wagon R+ dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.54 m | 3.50 m | |
Platums: | 1.60 m | 1.60 m | |
Augstums: | 1.66 m | 1.47 m | |
Suzuki Wagon R+ ir par 4 cm garāks nekā Suzuki Alto, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Suzuki Wagon R+ ir par 19 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 218 litri | 129 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1250 litri | 774 litri | |
Suzuki Wagon R+ ir lielāka bagāžas ietilpība. Suzuki Wagon R+ bagāžas nodalījuma tilpums ir par 89 litriem lielāks nekā Suzuki Alto. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Suzuki Wagon R+ (par 476 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 9 metri | |
Suzuki Wagon R+ apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Suzuki Alto, tas nozīmē, ka ar Suzuki Wagon R+ var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`500 | 1`250 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 2800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Suzuki Wagon R+ ir
|
Suzuki Alto ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|