Toyota Auris 2015 vs Peugeot 308 2017
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 132 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 160 NM | 205 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.5 sekundes | 11.6 sekundes | |
Toyota Auris ir dinamiskāks braukšanā. Toyota Auris dzinēja jauda ir par 22 ZS lielāka nekā Peugeot 308, taču griezes moments ir par 45 NM mazāks nekā Peugeot 308. Pateicoties lielākai jaudai Toyota Auris sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.1 | 4.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.9 l/100km | 6.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Toyota Auris degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem lielāks nekā Peugeot 308, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Toyota Auris var nākties iegādāties par 210 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Toyota Auris degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Peugeot 308. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 810 km kombinētajā ciklā | 1120 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 1320 km ārpus pilsētas | ||
720 km ar reālo patēriņu | 770 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 370'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Verso | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Opel Combo, Peugeot 2008, Citroen C4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Toyota Auris dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.56 m | 4.59 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.47 m | |
Toyota Auris ir mazāks. Toyota Auris ir par 3 cm īsāks nekā Peugeot 308, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Toyota Auris ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 530 litri | 610 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1660 litri | |
Peugeot 308 ir vairāk vietas bagāžai. Toyota Auris bagāžas nodalījuma tilpums ir par 80 litriem mazāks nekā Peugeot 308. | |||
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 10.4 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`835 | 1`825 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | vidēja | zem vidējās | |
Toyota Auris ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Auris, attiecīgi Toyota Auris kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 10 000 | 9600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Auris ir
|
Peugeot 308 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|