Toyota Auris 2013 vs BMW 1 sērija 2012
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 116 ZS | |
Griezes moments: | 205 NM | 260 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.5 sekundes | 10.5 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāka braukšana. Toyota Auris dzinēja jauda ir par 26 ZS mazāka nekā BMW 1 sērija, savukārt griezes moments ir par 55 NM mazāks nekā BMW 1 sērija. Mazākas jaudas dēļ Toyota Auris sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 3.8 | 3.8 | |
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 52 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1310 km kombinētajā ciklā | 1360 km kombinētajā ciklā | |
1470 km ārpus pilsētas | 1520 km ārpus pilsētas | ||
980 km ar reālo patēriņu | 1000 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Toyota Auris) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Klīrenss: | 135 mm | 132 mm | |
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 22 gadi | 17 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Toyota Corolla, Toyota Yaris, Toyota iQ | Izmantots arī Mini Cooper | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Auris varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW 1 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.28 m | 4.32 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.42 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Toyota Auris ir par 5 cm īsāks nekā BMW 1 sērija, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Toyota Auris ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 360 litri | 360 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1200 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.9 metri | |
Toyota Auris apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā BMW 1 sērija, tas nozīmē, ka ar Toyota Auris var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`830 | 1`840 | |
Drošība: | |||
Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos BMW 1 sērija ir piešķirts ievērojami augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | augsta | vidēja | |
Toyota Auris ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 1 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Auris, attiecīgi Toyota Auris kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 7200 | 8000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Auris ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|