Toyota Auris 2010 vs Volvo C30 2006
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 136 ZS | |
Griezes moments: | 205 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12 sekundes | 9.4 sekundes | |
Volvo C30 ir dinamiskāka braukšana. Toyota Auris dzinēja jauda ir par 46 ZS mazāka nekā Volvo C30, savukārt griezes moments ir par 115 NM mazāks nekā Volvo C30. Mazākas jaudas dēļ Toyota Auris sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.5 | 5.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.3 l/100km | 6.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Auris ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Toyota Auris degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem mazāks nekā Volvo C30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Toyota Auris var ietaupīt 180 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Toyota Auris degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā Volvo C30. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1220 km kombinētajā ciklā | 960 km kombinētajā ciklā | |
1410 km ārpus pilsētas | 1190 km ārpus pilsētas | ||
1030 km ar reālo patēriņu | 880 km ar reālo patēriņu | ||
Toyota Auris ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.25 m | 4.25 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.51 m | 1.45 m | |
Toyota Auris ir mazāks, bet augstāks. Toyota Auris un Volvo C30 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 354 litri | 251 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1335 litri | nav datu | |
Toyota Auris ir lielāka bagāžas ietilpība. Toyota Auris bagāžas nodalījuma tilpums ir par 103 litriem lielāks nekā Volvo C30. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.6 metri | |
Toyota Auris apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Volvo C30. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`760 | 1`840 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | zem vidējās | |
Toyota Auris ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volvo C30 nopietni defekti konstatēti apmēram 90 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Auris, attiecīgi Toyota Auris kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4400 | 4000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Auris ir
|
Volvo C30 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|