Toyota Avensis Verso 2001 vs BMW X3 2006
Virsbūve: | Minivens | Apvidus | |
---|---|---|---|
Krosoveriem un apvidus auto ir labāka caurgājība (lielāks klīrenss, var būt 4x4 piedziņa), tie ir piemērotāki braukšanai pa ceļiem bez seguma un lauku apvidos. Turklāt autovadītāja sēdvieta krosoveros un apvidus auto ir augstāk, kas nodrošina labāku redzamību arī pilsētā. Parasti tas notiek uz lielāka degvielas patēriņa un augstāku uzturēšanas izmaksu rēķina. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 192 NM | 200 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.4 sekundes | 12 sekundes | |
Toyota Avensis Verso un BMW X3 dzinēju jaudas ir vienādas, taču Toyota Avensis Verso griezes moments ir par 8 NM mazāks nekā BMW X3. Toyota Avensis Verso sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.6 | 9.3 | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Avensis Verso ir labāka izvēle. Toyota Avensis Verso degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā BMW X3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Toyota Avensis Verso var ietaupīt 105 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 67 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 690 km kombinētajā ciklā | 720 km kombinētajā ciklā | |
880 km ārpus pilsētas | 970 km ārpus pilsētas | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 14 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Toyota RAV4 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X1, BMW Z4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW X3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.65 m | 4.57 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.68 m | 1.67 m | |
Toyota Avensis Verso ir par 8 cm garāks nekā BMW X3, par 9 cm šaurāks, savukārt augstumā Toyota Avensis Verso ir par 1 cm augstāks. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums: | 282 litri | 480 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 282 litri | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | nav datu | 480 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2422 litri | 1560 litri | |
Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Toyota Avensis Verso (par 862 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 12 metri | |
Toyota Avensis Verso apgriešanās diametrs ir par 1 metriem mazāks nekā BMW X3, tas nozīmē, ka ar Toyota Avensis Verso var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`140 | 2`200 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 1600 | 6400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Avensis Verso ir
|
BMW X3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|