Toyota Avensis 1997 vs BMW 3 sērija 1995
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 128 ZS | 170 ZS | |
Griezes moments: | 178 NM | 245 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.3 sekundes | 7.8 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana. Toyota Avensis dzinēja jauda ir par 42 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 67 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ Toyota Avensis sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.3 | 9.3 | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Avensis ir labāka izvēle. Toyota Avensis degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Toyota Avensis var ietaupīt 150 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 52 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 720 km kombinētajā ciklā | 550 km kombinētajā ciklā | |
900 km ārpus pilsētas | 750 km ārpus pilsētas | ||
Toyota Avensis ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Toyota Avensis) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Toyota Picnic, Toyota Carina E, Toyota Hiace | Izmantots arī BMW 5 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Avensis varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW 3 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.49 m | 4.21 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.38 m | |
Toyota Avensis ir lielāks. Toyota Avensis ir par 28 cm garāks nekā BMW 3 sērija, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Toyota Avensis ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 325 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1030 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 10 metri | |
Toyota Avensis apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Toyota Avensis var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`400 | 1`715 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | augsta | zem vidējās | |
Toyota Avensis ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 3 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 80 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Avensis, attiecīgi Toyota Avensis kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 2000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 8.0/10 | 7.3/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Avensis ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|