Toyota Avensis 2000 vs Mazda 3 2006
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 150 NM | 145 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.3 sekundes | 11 sekundes | |
Toyota Avensis dzinēja jauda ir par 5 ZS lielāka nekā Mazda 3, savukārt griezes moments ir par 5 NM lielāks nekā Mazda 3. Neskatoties uz lielāku jaudu Toyota Avensis sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.1 | 7.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.3 l/100km | 7.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Avensis ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Toyota Avensis degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Mazda 3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Toyota Avensis var ietaupīt 15 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Toyota Avensis degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Mazda 3. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 840 km kombinētajā ciklā | 760 km kombinētajā ciklā | |
1050 km ārpus pilsētas | 910 km ārpus pilsētas | ||
820 km ar reālo patēriņu | 690 km ar reālo patēriņu | ||
Toyota Avensis ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Toyota Corolla, Toyota Carina E, Toyota Celica | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Mazda Xedos 6, Mazda MX-3, Kia RIO, Kia Cerato, Kia Carens | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 3 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Mazda 3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.52 m | 4.49 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.47 m | |
Toyota Avensis ir par 3 cm garāks nekā Mazda 3, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Toyota Avensis ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 413 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1285 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 10.9 metri | |
Toyota Avensis apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Mazda 3. | |||
Pilna masa (kg): | 1`300 | 1`710 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | augsta | augsta | |
Mazda 3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Toyota Avensis nopietni defekti konstatēti apmēram 290 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1400 | 2600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Avensis ir
|
Mazda 3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|